Narzędzia diagnozy klinicznej i edukacyjnej

Bateria diagnozy funkcji poznawczych - wersja skrócona. PU1 LITE.

Bateria diagnozy funkcji poznawczych - wersja skrócona. PU1 LITE.
Bateria diagnozy funkcji poznawczych - wersja skrócona. PU1 LITE.

UWAGA: W przypadku diagnostów niebędących psychologami wymagane szkolenie kwalifikacyjne. Zamawiając ten test, w polu "Uwagi" wpisz nazwisko przeszkolonego diagnosty i numer uprawnień do posługiwania się tym narzędziem. 

Bateria przeznaczona jest do diagnozy funkcji poznawczych istotnie zaangażowanych w naukę szkolną. Narzędzie składa się z zestawu 10 testów podzielonych na trzy główne obszary diagnostyczne:

- uwaga, - pamięć robocza, - funkcje wykonawcze.

Bateria składa się z testów w wersji tradycyjnej. Normy do testu opracowano dla uczniów w wieku 10;0-12;11(30) na podstawie ogólnopolskich badań normalizacyjnych. 

  • autorzy: Aneta R. Borkowska, Urszula Sajewicz-Radtke, Małgorzata Lipowska, Dorota Kalka, Bartosz M. Radtke
  • sposób badania: badanie indywidualne
  • diagnozowany obszar: diagnoza: uwagi, pamięci roboczej i funkcji wykonawczych
  • grupa wiekowa: 10;00-12;11(30), normy stenowe
  • użytkownicy: psycholodzy, neuropsycholodzy, pedagodzy - wymagane szkolenie

 

 

Cena: 630,00 zł
szt.

Bateria diagnozy funkcji poznawczych PU1

Bateria diagnozy funkcji poznawczych PU1
Bateria diagnozy funkcji poznawczych PU1

UWAGA: Wymagana aktualizacja oprogramowania. Instrukcja instalacji do pobrania tutaj

Bateria przeznaczona jest do psychologicznej diagnozy funkcji poznawczych istotnie zaangażowanych w naukę szkolną. Narzędzie składa się z zestawu 15 testów podzielonych na trzy główne obszary diagnostyczne:

- uwaga, - pamięć operacyjna, - funkcje wykonawcze.

Bateria składa się z testów w wersji tradycyjnej (papier-ołówek) oraz komputerowych. Normy do testu opracowano dla uczniów w wieku 10;0-12;11(30) na podstawie ogólnopolskich badań normalizacyjnych. 

  • autorzy: Aneta R. Borkowska, Urszula Sajewicz-Radtke, Małgorzata Lipowska, Dorota Kalka
  • sposób badania: badanie indywidualne
  • diagnozowany obszar: diagnoza: uwagi, pamięci operacyjnej i funkcji wykonawczych
  • grupa wiekowa: 10;00-12;11(30), normy stenowe
  • użytkownicy: psycholodzy (po przeszkoleniu), neuropsycholodzy

 

 

Cena: 1 600,00 zł
szt.

Bateria metod diagnozy dyskalkulii u uczniów w wieku 10-12 lat

Bateria metod diagnozy dyskalkulii u uczniów w wieku 10-12 lat
Bateria metod diagnozy dyskalkulii u uczniów w wieku 10-12 lat

UWAGA: Wymagane szkolenie kwalifikacyjne. Zamawiając ten test, w polu "Uwagi" wpisz nazwisko przeszkolonego diagnosty i numer uprawnień do posługiwania się tym narzędziem. 

Pierwsza w Polsce, psychometryczna bateria metod diagnozy dyskalkulii u uczniów na drugim etapie edukacyjnym (klasy IV-VI SP). Zestaw testowy zawierający podręcznik, tablice testowe oraz komplet 15 protokołów badania wraz z arkuszami pracy. Test wymaga ukończenia szkolenia kwalifikacyjnego realizowanego na licencji Pracowni Testów Psychologicznych i Pedagogicznych w Gdańsku. 

 

Cena: 800,00 zł
szt.

Bateria metod diagnozy dyskalkulii u uczniów w wieku 13-16 lat

Bateria metod diagnozy dyskalkulii u uczniów w wieku 13-16 lat
Bateria metod diagnozy dyskalkulii u uczniów w wieku 13-16 lat

UWAGA: Wymagane szkolenie kwalifikacyjne. Zamawiając ten test, w polu "Uwagi" wpisz nazwisko przeszkolonego diagnosty i numer uprawnień do posługiwania się tym narzędziem. Uprawnienia do posługiwania się testem posiadają osoby, które ukończyły szkolenie kwalifikacyjne z Baterii Dyskalkulia 10/12. 

Pierwsza w Polsce, psychometryczna bateria metod diagnozy dyskalkulii u uczniów klas VI - VIII SP. Zestaw testowy zawierający podręcznik, tablice testowe oraz komplet 15 protokołów badania wraz z arkuszami pracy. Test wymaga ukończenia szkolenia kwalifikacyjnego realizowanego na licencji Pracowni Testów Psychologicznych i Pedagogicznych w Gdańsku. 

 

Cena: 800,00 zł
szt.

Bateria metod diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych u dzieci ośmioletnich - wersja skrócona. BATERIA-8S

Bateria metod diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych u dzieci ośmioletnich - wersja skrócona. BATERIA-8S
Bateria metod diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych u dzieci ośmioletnich - wersja skrócona. BATERIA-8S

Bateria przeznaczona jest do przesiewowej diagnozy ryzyka specyficznych trudności w czytaniu i pisaniu u dzieci ośmioletnich. Narzędziem mogą posługiwać się zarówno psycholodzy jak i pedagodzy szkolni. Narzędzie składa się z testów diagnozujących: funkcje wzrokowo-przestrzenne (w tym: percepcja wzrokowo - przestrzenna i szybkość spostrzegania wzrokowego podczas pracy z materiałem wzrokowym);  funkcje słuchowo-językowe (w tym:  słuch fonemowy; pamięć fonologiczna; umiejętność dokonywania analizy głoskowo-fonemowej, abstrahowania głoski i syntetyzowania głosek; uwaga i pamięć fonologiczna); czytanie i pisanie.

Cena: 259,93 zł
szt.

Bateria metod diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych u uczniów powyżej 16. roku życia. BATERIA-16 plus

Bateria metod diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych u uczniów powyżej 16. roku życia. BATERIA-16 plus
Bateria metod diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych u uczniów powyżej 16. roku życia. BATERIA-16 plus

UWAGA: Wymagane szkolenie kwalifikacyjne z dowolnej baterii "dyslektycznej" (Baterii 7/9, 8, 10/12, 13/15, GIM) lub kurs "Diagnozowanie dysleksji rozwojowej". Zamawiając ten test, w polu "Uwagi" wpisz nazwisko przeszkolonego diagnosty i numer uprawnień do posługiwania się tym narzędziem. 

Bateria przeznaczona jest do psychologiczno-pedagogicznej diagnozy przyczyn trudności w czytaniu i pisaniu u uczniów powyżej 16 roku życia (w tym dysleksji rozwojowej). Narzędziem mogą posługiwać się zarówno psycholodzy jak i pedagodzy zatrudnieni w poradniach psychologiczno-pedagogicznych, po przejściu specjalistycznego szkolenia kwalifikacyjnego (uprawnia szkolenie z Baterii-GIM). Narzędzie składa się z testów diagnozujących: funkcje wzrokowo-przestrzenne (koordynacja wzrokowo-ruchowa, organizacja percepcyjna; uwaga i kontrola wzrokowo - ruchowa podczas pracy z materiałem złożonym);  funkcje słuchowo-językowe (w tym:  słuch fonemowy; pamięć fonologiczna; umiejętność dokonywania analizy głoskowo-fonemowej, abstrahowania głoski i syntetyzowania głosek; uwaga i pamięć fonologiczna); tempo nazywania. Obok diagnozy funkcji narzędzie umożliwia również pomiar czytania (ciche, głośne, dekodowanie) i pisania (poprawność ortograficzna, ekspresja pisemna). Narzędzie posiada normy dla uczniów liceów ogólnokształcących, techników i szkół zawodowych. W przypadku osób dorosłych stosujemy normy dla typu ostatniej ukończonej szkoły.

 

Cena: 800,00 zł
szt.

Bateria metod diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych u uczniów w wieku 10-12 lat - wersja skrócona. BATERIA-10/12S

Bateria metod diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych u uczniów w wieku 10-12 lat - wersja skrócona. BATERIA-10/12S
Bateria metod diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych u uczniów w wieku 10-12 lat - wersja skrócona. BATERIA-10/12S

Bateria przeznaczona jest do wstępnej diagnozy  specyficznych trudności w czytaniu u dzieci w wieku 10-12 lat. Narzędziem mogą posługiwać się zarówno psycholodzy jak i pedagodzy szkolni. Narzędzie składa się z testów diagnozujących: funkcje wzrokowo-przestrzenne (w tym: percepcja wzrokowo - przestrzenna i szybkość spostrzegania wzrokowego podczas pracy z materiałem wzrokowym);  funkcje słuchowo-językowe (w tym:  słuch fonemowy; pamięć fonologiczna; umiejętność dokonywania analizy głoskowo-fonemowej, abstrahowania głoski i syntetyzowania głosek; uwaga i pamięć fonologiczna).

Cena: 259,51 zł
szt.

Bateria metod diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych u uczniów w wieku 10-12 lat. BATERIA-10/12

Bateria metod diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych u uczniów w wieku 10-12 lat. BATERIA-10/12
Bateria metod diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych u uczniów w wieku 10-12 lat. BATERIA-10/12

UWAGA: Wymagane szkolenie kwalifikacyjne z dowolnej baterii "dyslektycznej" (Baterii 7/9, 8, 10/12, 13/15, GIM) lub kurs "Diagnozowanie dysleksji rozwojowej". Zamawiając ten test, w polu "Uwagi" wpisz nazwisko przeszkolonego diagnosty i numer uprawnień do posługiwania się tym narzędziem. 

Bateria przeznaczona jest do psychologiczno-pedagogicznej diagnozy specyficznych trudności w czytaniu i pisaniu i dzieci w wieku 10-12 lat. Narzędziem mogą posługiwać się zarówno psycholodzy jak i pedagodzy zatrudnieni w poradniach psychologiczno-pedagogicznych, po przejściu specjalistycznego szkolenia kwalifikacyjnego. Narzędzie składa się z testów diagnozujących: funkcje wzrokowo-przestrzenne (w tym: percepcja wzrokowo - przestrzenna i szybkość spostrzegania wzrokowego podczas pracy z materiałem wzrokowym; koordynacja wzrokowo-ruchowa, strukturalizacja percepcji; uwaga i kontrola wzrokowo - ruchowa podczas pracy z materiałem złożonym.; pojemność pamięci wzrokowej krótkotrwałej);  funkcje słuchowo-językowe (w tym:  słuch fonemowy; pamięć fonologiczna; umiejętność dokonywania analizy głoskowo-fonemowej, abstrahowania głoski i syntetyzowania głosek; uwaga i pamięć fonologiczna); integrację percepcyjno-motoryczną oraz czytanie i pisanie.

SZCZEGÓŁOWE CHARAKTERYSTYKI PSYCHOMETRYCZNE NARZĘDZIA i INFORMACJE DODATKOWE

Cena: 470,00 zł
szt.

Bateria metod diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych u uczniów w wieku 13-15 lat. BATERIA 13/15

Bateria metod diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych u uczniów w wieku 13-15 lat. BATERIA 13/15
Bateria metod diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych u uczniów w wieku 13-15 lat. BATERIA 13/15

UWAGA: Wymagane szkolenie kwalifikacyjne z dowolnej baterii "dyslektycznej" (Baterii 7/9, 8, 10/12, 13/15, GIM) lub kurs "Diagnozowanie dysleksji rozwojowej". Zamawiając ten test, w polu "Uwagi" wpisz nazwisko przeszkolonego diagnosty i numer uprawnień do posługiwania się tym narzędziem. 

Bateria przeznaczona jest do psychologiczno-pedagogicznej diagnozy przyczyn trudności w czytaniu i pisaniu u uczniów w wieku gimnazjalnym (w tym dysleksji rozwojowej). Narzędziem mogą posługiwać się zarówno psycholodzy jak i pedagodzy zatrudnieni w poradniach psychologiczno-pedagogicznych, po przejściu specjalistycznego szkolenia kwalifikacyjnego. Narzędzie składa się z testów diagnozujących: funkcje wzrokowo-przestrzenne (w tym: percepcja wzrokowo - przestrzenna i szybkość spostrzegania wzrokowego podczas pracy z materiałem wzrokowym; koordynacja wzrokowo-ruchowa, strukturalizacja percepcji; uwaga i kontrola wzrokowo - ruchowa podczas pracy z materiałem złożonym.; pojemność bezpośredniej pamięci wzrokowej);  funkcje słuchowo-językowe (w tym:  słuch fonemowy; pamięć fonologiczna; umiejętność dokonywania analizy głoskowo-fonemowej, abstrahowania głoski i syntetyzowania głosek; uwaga i pamięć fonologiczna);.integrację percepcyjno-motoryczną; czytanie i pisanie. Bateria 13/15 to odświeżona wersja dawnej Baterii GIM; zadania i normy nie uległy zmianie.

 

Cena: 470,00 zł
szt.
  • nowość

Bateria metod diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych u uczniów w wieku 7-9 lat. Bateria-7/9

Bateria metod diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych u uczniów w wieku 7-9 lat. Bateria-7/9
Bateria metod diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych u uczniów w wieku 7-9 lat. Bateria-7/9

UWAGA: Wymagane szkolenie kwalifikacyjne z dowolnej baterii "dyslektycznej" (Baterii 7/9, 8, 10/12, 13/15, GIM) lub kurs "Diagnozowanie dysleksji rozwojowej". Zamawiając ten test, w polu "Uwagi" wpisz nazwisko przeszkolonego diagnosty i numer uprawnień do posługiwania się tym narzędziem. 

Bateria przeznaczona jest do psychologiczno-pedagogicznej diagnozy specyficznych trudności w czytaniu i pisaniu i dzieci w wieku 7-9 lat. Narzędziem mogą posługiwać się zarówno psycholodzy jak i pedagodzy zatrudnieni w poradniach psychologiczno-pedagogicznych, po przejściu specjalistycznego szkolenia kwalifikacyjnego. Narzędzie składa się z testów diagnozujących: funkcje wzrokowo-przestrzenne (w tym: percepcja wzrokowo - przestrzenna i szybkość spostrzegania wzrokowego podczas pracy z materiałem wzrokowym; koordynacja wzrokowo-ruchowa, strukturalizacja percepcji; uwaga i kontrola wzrokowo - ruchowa podczas pracy z materiałem złożonym.; pojemność pamięci wzrokowej krótkotrwałej);  funkcje słuchowo-językowe; tempo nazywania; integrację percepcyjno-motoryczną oraz czytanie i pisanie.

 

Cena: 700,00 zł
szt.

Bateria metod diagnozy rozwoju psychomotorycznego dzieci pięcio- i sześcioletnich - WERSJA SKRÓCONA. BATERIA-5/6S

Bateria metod diagnozy rozwoju psychomotorycznego dzieci pięcio- i sześcioletnich - WERSJA SKRÓCONA. BATERIA-5/6S
Bateria metod diagnozy rozwoju psychomotorycznego dzieci pięcio- i sześcioletnich - WERSJA SKRÓCONA. BATERIA-5/6S

Bateria przeznaczona jest do wstępnej psychologiczno-pedagogicznej diagnozy przesiewowej rozwoju psychomotorycznego dzieci pięcio- i sześcioletnich, w tym oceny gotowości szkolnej. Narzędziem mogą posługiwać się psycholodzy, pedagodzy i nauczyciele terapeuci zatrudnieni w szkołach i przedszkolach. Narzędzie składa się z testów diagnozujących m.in.: funkcje wzrokowo-przestrzenne,  funkcje słuchowo-językowe, orientację w przestrzeni, sprawność motoryki małej, sprawność motoryki dużej, rozwój umiejętności samoobsługowych, zdolność do kontroli emocji, rozwój społeczny, rozwój poznawczy.

UWAGA PROSIMY O UWAŻNOŚĆ PRZY SKŁADANIU ZAMÓWIEŃ - TO JEST BATERIA SKRÓCONA - WERSJA "S" - "SKRÓCONA" A NIE "R" - "REWIZJA"

Cena: 350,00 zł
szt.

Bateria metod diagnozy rozwoju psychomotorycznego dzieci pięcio- i sześcioletnich. Rewizja 2015. Bateria-5/6R

Bateria metod diagnozy rozwoju psychomotorycznego dzieci pięcio- i sześcioletnich. Rewizja 2015. Bateria-5/6R
Bateria metod diagnozy rozwoju psychomotorycznego dzieci pięcio- i sześcioletnich. Rewizja 2015. Bateria-5/6R

UWAGA: Wymagane szkolenie kwalifikacyjne. Zamawiając ten test, w polu "Uwagi" wpisz nazwisko przeszkolonego diagnosty i numer uprawnień do posługiwania się tym narzędziem. 

Zrewidowana i zrenormalizowana wersja Baterii-5/6. Narzędzie przeznaczone jest do psychologiczno-pedagogicznej diagnozy rozwoju psychomotorycznego dzieci pięcio- i sześcioletnich, w tym oceny gotowości szkolnej. Narzędziem mogą posługiwać się zarówno psycholodzy jak i pedagodzy zatrudnieni w poradniach psychologiczno-pedagogicznych, po przejściu specjalistycznego szkolenia kwalifikacyjnego. Narzędzie składa się z testów diagnozujących m.in.: funkcje wzrokowo-przestrzenne, funkcje słuchowo-językowe, orientację w przestrzeni, sprawność motoryki małej, sprawność motoryki dużej, rozwój poznawczy i społeczno-emocjonalny.

Cena: 650,00 zł
szt.

Diagnoza Rozwoju Osobowościowego Młodzieży Niedostosowanej Społecznie DROM

Diagnoza Rozwoju Osobowościowego Młodzieży Niedostosowanej Społecznie DROM
Diagnoza Rozwoju Osobowościowego Młodzieży Niedostosowanej Społecznie DROM

 

  • autorzy: Wojciech Błażek, Urszula Sajewicz-Radtke, Magdalena Błażek, Aleksandra Lewandowska-Walter, Bartosz M. Radtke
  • kategoria narzędzia: TP
  • sposób badania: badanie kwestionariuszowe
  • diagnozowany obszar: osobowość, niedostosowanie społeczne
  • grupa wiekowa: 13-19
  • użytkownicy: psycholodzy

Ulotka DROM

DROM to bateria metod przeznaczonych do diagnozy rozwoju osobowościowego i społeczno-moralnego młodzieży powstała z myślą o opiniowaniu psychologiczno-pedagogicznym. Znajdzie zastosowanie w opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów, poradniach psychologiczno- pedagogicznych, placówkach opiekuńczo-wychowawczych, młodzieżowych ośrodkach wychowawczych, schroniskach dla nieletnich, zakładach poprawczych, młodzieżowych oddziałach psychiatrycznych, poradniach zdrowia psychicznego, szkołach oraz wszystkich instytucjach, w których specjaliści pracują z młodzieżą. Bateria ta służyć może do wstępnej diagnozy pierwszych symptomów świadczących o nieprawidłowym rozwoju w sferze osobowości i/lub w sferze społeczno-moralnej, jak również do pogłębionej analizy funkcjonowania adolescenta, który już wkroczył na drogę demoralizacji. Diagnoza ta stanowić może podstawę opracowania programów interwencyjnych i zaprojektowania oddziaływań psychokorekcyjnych, psychoterapeutycznych i resocjalizacyjnych. 

Na DROM składają się:

  • Kwestionariusz Osobowości Młodzieży (KOM) – będący oryginalnym autorskim narzędziem powstałym na podstawie teorii Theodore’a Millona, które pozwala zrozumieć funkcjonowanie osobowościowe młodzieży prawidłowo rozwijającej się i tej z grup klinicznych;
  • Kwestionariusz Poczucia Winy (PW) oraz
  • Kwestionariusz Technik Neutralizacji (TN) – służące ocenie funkcjonowania w sferze społeczno-moralnej
  • Arkusz ustrukturyzowanego wywiadu 
Cena: 1 000,00 zł
szt.

Diagnoza Więzi Rodzinnych Dzieci i Młodzieży

Diagnoza Więzi Rodzinnych Dzieci i Młodzieży
Diagnoza Więzi Rodzinnych Dzieci i Młodzieży

Narzędzie składa się z 15 zabaw opisanych w podręczniku, oraz przygotowanych do ich przeprowadzenia pomocy. Wykorzystanie wybranych z zestawu zabaw w diagnozie dziecka pozwala na ocenę spójności systemu rodzinnego, czyli siły i jakości więzi uczuciowej pomiędzy członkami rodziny, hierarchii osób ważnych w życiu dziecka  oraz granic rodziny zewnętrznych i wewnętrznych (pomiędzy członkami rodziny). Na podstawie przebiegu zabaw wnioskować można o rodzajach problemów, których doświadcza dziecko oraz o ocenie zasobów członków rodziny do radzenia sobie w trudnych sytuacjach (w percepcji dziecka). W trakcie badania możliwe jest poznanie dziecięcej oceny kompetencji opiekuńczo-wychowawczych matki i ojca oraz stopnia zaspokojenia potrzeb dziecka przez każdego z rodziców.

Cena: 1 600,00 zł
szt.

Klucz foliowy ułatwiający ocenę testów badających funkcje wzrokowo-przestrzenne

Klucz foliowy ułatwiający ocenę testów badających funkcje wzrokowo-przestrzenne
Klucz foliowy ułatwiający ocenę testów badających funkcje wzrokowo-przestrzenne
Wykonany na przezroczystej folii klucz został przygotowany z myślą o diagnostach posługujących się testami badającymi funkcje wzrokowo-przestrzenne, w szczególności koordynację wzrokowo-ruchową. Klucz umożliwia ocenę kątów odchyleń rysunków dziecka (bądź ich elementów) w przedziałach 0-30 st. oraz 0-45 st. Umożliwia także ocenę kątów prostych; relacji dwusiecznych kątów do krawędzi kartki oraz przebiegu całej figury w tym samym zakresie. Narzędzie przydatne przy ocenie rysunków wykonanych podczas badania m.in. Baterią-8 i Baterią-10/12. Komplet składa się z trzech egzemplarzy klucza.
Cena: 24,60 zł
szt.

Krótka Skala Rozwoju Dziecka KSRD

Krótka Skala Rozwoju Dziecka KSRD
Krótka Skala Rozwoju Dziecka KSRD

KSRD umożliwia przeprowadzenie wstępnej oceny rozwoju dziecka w wieku od 12 m.ż. do 12 r.ż. już na etapie zbierania wywiadu rozwojowego z dzieckiem (w warunkach poradni psych-ped czy gabinetu diagnostycznego) bądź też na podstawie pogłębionej obserwacji funkcjonowania dziecka w żłobku, przedszkolu czy szkole. Narzędzie oparte jest o tzw. normy rozwojowe i ma charakter tzw. check-listy. Ocena rozwoju dokonana z zastosowaniem KSRD daje diagnoście informację o prawidłowości rozwoju dziecka bądź konieczności pogłębienia diagnozy wraz ze wskazaniem obszarów deficytowych. KSRD ocenia rozwój dziecka w obszarach: motorycznym, poznawczym, emocjonalnym oraz mowy. Zestaw składa się z 14 arkuszy diagnostycznych przypadających na poszczególne miesiące (12, 18, 24, 30) oraz lata (3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12) życia. Narzędziem mogą posługiwać się zarówno psycholodzy jak i pedagodzy diagności. 

Cena: 700,00 zł
szt.

Krótka Skala Rozwoju Niemowlęcia

Krótka Skala Rozwoju Niemowlęcia
Krótka Skala Rozwoju Niemowlęcia
  • autorka: Magdalena Chrzan-Dętkoś
  • kategoria narzędzia: NK
  • sposób badania: wywiad z opiekunem, obserwacja-ocena funkcjonowania dziecka
  • diagnozowany obszar: rozwój motoryczny, poznawczy, społeczny, mowa
  • grupa wiekowa: 1 - 12 mż
  • użytkownicy: psycholodzy i pedagodzy diagności

 

KSRN umożliwia przeprowadzenie wstępnej oceny rozwoju dziecka w wieku od 1 do 12 miesiąca życia, już na etapie zbierania wywiadu rozwojowego z dzieckiem (w warunkach poradni psych-ped czy gabinetu diagnostycznego) bądź też na podstawie obserwacji funkcjonowania dziecka. Narzędzie oparte jest o normy rozwojowe i ma charakter check-listy. Ocena rozwoju dokonana z zastosowaniem KSRN daje diagnoście informację o prawidłowości rozwoju dziecka bądź konieczności pogłębienia diagnozy wraz ze wskazaniem obszarów deficytowych. KSRN ocenia rozwój dziecka w obszarach: motorycznym, poznawczym, społecznym oraz mowy. Zestaw składa się z 12 arkuszy diagnostycznych przypadających na poszczególne miesiące życia. Narzędziem mogą posługiwać się zarówno psycholodzy jak i pedagodzy diagności.

Cena: 700,00 zł
szt.
  • nowość

Kwestionariusz Agresywności Młodzieży - KAMRE2

Kwestionariusz Agresywności Młodzieży - KAMRE2
Kwestionariusz Agresywności Młodzieży - KAMRE2

Kwestionariusz przeznaczony jest do pomiaru agresywności młodzieży ponadgimnazjalnej, w oparciu o pięć wymiarów: agresja bezpośrednia, agresja pośrednia, agresja werbalna, opozycyjność, drażliwość. Narzędzie składa się z podręcznika, arkuszy kwestionariusza oraz foliowego klucza do oceny odpowiedzi. Test przeznaczony jest do diagnozy poziomu agresywności u młodzieży ponadgimnazjalnej. W przypadku prowadzenia badań grupowych może być wykorzystywany jako narzędzie pomocne w konstruowaniu szkolnych programów profilaktycznych i wychowawczych. Narzędzie przeznaczone jest również do monitorowania poziomu agresywności w grupach klasowych. Testem mogą posługiwać się pedagodzy szkolni (przy ścisłej współpracy z psychologiem z poradni psychologiczno-pedagogicznej) oraz psycholodzy. Narzędzie rekomendowane w procedurach diagnozy w kierunku niedostosowania społecznego, zagrożenia niedostosowaniem, demoralizacji itp.

Cena: 360,00 zł
szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl