
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Bateria metod diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych u dzieci ośmioletnich - wersja skrócona. BATERIA-8S
Opis
- autorzy: Marta Bogdanowicz, Dorota Kalka, Urszula Sajewicz-Radtke, Bartosz M. Radtke
- kategoria narzędzia: TPK
- sposób badania: badanie indywidualne
- diagnozowany obszar: diagnoza przesiewowa specyficznych trudności w czytaniu i pisaniu
- grupa wiekowa: 8;00-8;11
- użytkownicy: psycholodzy i pedagodzy szkolni
Bateria przeznaczona jest przesiewowej diagnozy ryzyka specyficznych trudności w czytaniu i pisaniu u dzieci ośmioletnich. Narzędziem mogą posługiwać się zarówno psycholodzy jak i pedagodzy szkolni. Narzędzie składa się z testów diagnozujących: funkcje wzrokowo-przestrzenne (w tym: percepcja wzrokowo - przestrzenna i szybkość spostrzegania wzrokowego podczas pracy z materiałem wzrokowym); funkcje słuchowo-językowe (w tym: słuch fonemowy; pamięć fonologiczna; umiejętność dokonywania analizy głoskowo-fonemowej, abstrahowania głoski i syntetyzowania głosek; uwaga i pamięć fonologiczna); czytanie i pisanie.
Zestaw testowy zawiera wzorcowe arkusze do samodzielnego kserowania w nieograniczonej liczbie egzemplarzy (cena testu obejmuje licencję na nieograniczone kserowanie arkuszy na potrzeby placówki).