
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Bateria metod diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych u uczniów w wieku 7-9 lat. Bateria-7/9
Opis
UWAGA: Wymagane szkolenie kwalifikacyjne z dowolnej baterii "dyslektycznej" (Baterii 7/9, 8, 10/12, 13/15, GIM) lub kurs "Diagnozowanie dysleksji rozwojowej". Zamawiając ten test, w polu "Uwagi" wpisz nazwisko przeszkolonego diagnosty i numer uprawnień do posługiwania się tym narzędziem.
- autorzy: Marta Bogdanowicz, Dorota Kalka, Elżbieta Karpińska, Urszula Sajewicz-Radtke, Bartosz M. Radtke
- kategoria narzędzia: TPK
- sposób badania: badanie indywidualne
- diagnozowany obszar: diagnoza specyficznych trudności w czytaniu i pisaniu
- grupa wiekowa: 7;0-9;11, normy stenowe
- użytkownicy: psycholodzy i pedagodzy diagności zatrudnieni w poradniach psychologiczno-pedagogicznych - wymóg szkolenia kwalifikacyjnego z zakresu posługiwania się Baterią. UWAGA: Uprawnienia posiadają także diagności, którzy do tej pory ukończyli szkolenia z zakresu samej Baterii-8!
Bateria przeznaczona jest do psychologiczno-pedagogicznej diagnozy specyficznych trudności w czytaniu i pisaniu i dzieci w wieku 7-9 lat. Narzędziem mogą posługiwać się zarówno psycholodzy jak i pedagodzy zatrudnieni w poradniach psychologiczno-pedagogicznych, po przejściu specjalistycznego szkolenia kwalifikacyjnego. Narzędzie składa się z testów diagnozujących: funkcje wzrokowo-przestrzenne (w tym: percepcja wzrokowo - przestrzenna i szybkość spostrzegania wzrokowego podczas pracy z materiałem wzrokowym; koordynacja wzrokowo-ruchowa, strukturalizacja percepcji; uwaga i kontrola wzrokowo - ruchowa podczas pracy z materiałem złożonym.; pojemność pamięci wzrokowej krótkotrwałej); funkcje słuchowo-językowe; tempo nazywania; integrację percepcyjno-motoryczną oraz czytanie i pisanie.
Komplet zawiera podręcznik, tablice testowe oraz zestaw 25 protokołów badania wraz z zeszytami dla badanego.