Kwestionariusz Relacji z Rodzeństwem KRR jest narzędziem służącym do oceny relacji w podsystemie rodzeństwa. Można nim badać osoby w wieku 12–25 lat (normy stenowe). Nie ma ograniczeń w stosowaniu kwestionariusza dotyczących na typu rodziny, w której wychowuje się adolescent. Dzięki przeznaczeniu i swojej formie kwestionariusz stanowić może uzupełnienie już istniejących narzędzi, służących do oceny całego systemu rodzinnego, relacji w diadzie małżeńskiej (partnerskiej) lub relacji wewnątrzrodzinnych w poszczególnych diadach. Kwestionariusz składa się z trzech skal: 1) Spójność, 2) Komunikacja, 3) Rywalizacja.
Zestaw testowy zawiera wzorcowe arkusze do samodzielnego kserowania w nieograniczonej liczbie egzemplarzy (cena testu obejmuje licencję na nieograniczone kserowanie arkuszy na potrzeby placówki).
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Home.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.