Zdalna ocena rozwoju psychomotorycznego dzieci 6-letnich

Dostępność: brak towaru
Cena: 289,00 zł 289.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni

Opis

cena promocyjna obowiązuje do 30.04.2020 r.

 

UWAGA! NARZĘDZIE DOSTĘPNE WYŁĄCZNIE DLA UŻYTKOWNIKÓW

BATERII 5/6R (WERSJA ZREWIDOWANA)!

 

NARZĘDZIE WYSYŁAMY PO DOKONANIU PRZELEWU FAKTURY OTRZYMANEJ DROGĄ MAILOWĄ!

 

Narzędzie służy do badania dzieci w wieku 6 lat, które w bieżącym roku szkolnym mają podjąć naukę szkolną. Zostało opracowane w celu umożliwienia prowadzenia zdalnej oceny gotowości szkolnej w związku z wprowadzonymi na terenie całego kraju ograniczeniami sanitarnymi. Narzędzie stanowi zbiór częściowo standaryzowanych prób klinicznych, które opracowano tak, aby poziom ich trudności był możliwie zbliżony do zadań wchodzących w skład Baterii metod diagnozy rozwoju psychomotorycznego dzieci pięcio- i sześcioletnich – wersja zrewidowana.

W SKŁAD NARZĘDZIA WCHODZI:

- materiał diagnostycznych w formie nagrania audio-video udostępnianego osobie badanej w formie linku w czasie badania zdalnego (obrazy i nagrania audio).

- karty pracy ucznia - udostępniane rodzicowi w formie pliku pdf do samodzielnego wydrukowania przed badaniem,

- zmodyfikowany protokół badania - do samodzielnego druku w warunkach domowych,

- zestaw 25 kodów do Systemu Wsparcia Diagnosty, który przelicza uzyskane wyniki i generuje opisy. 

DO PRZEPROWADZENIA BADANIA W TRYBIE ZDALNYM NIEZBĘDNE JEST:

PO STRONIE DIAGNOSTY:

- komputer z dostępem do internetu

- komunikator audio-video lub telefon

- nowo utworzone konto na serwisie YouTube 

PO STRONIE BADANEGO:

- komputer z dostępem do internetu

- komunikator audio-video lub telefon

- drukarka do wydrukowania trzech kart pracy

- dwie czyste kartki A4

- sześć kredek ołówkowych

- ołówek

- 14 cukierków typu tic-tak (lub ziaren kukurydzy, grochu itp.)

- kieliszek 25-50 ml

 

 

NARZĘDZIE DOSTĘPNE WYŁĄCZNIE DLA POSIADACZY BATERII 5/6R

PRODUKT W CAŁOŚCI CYFROWY - Z CZASOWYM OGRANICZENIEM DZIAŁANIA (DO DN. 30.06.2020 R.) 

 

Szczególna sytuacja, w której znalazło się poradnictwo psychologiczno-pedagogiczne wymaga wdrożenia szczególnych rozwiązań organizacyjnych. Proces diagnozowania rozwoju dziecka powinien zawsze odbywać się w bezpośrednim kontakcie z diagnostą. W sytuacji jednakże wyjątkowej, a trwający stan epidemii jest niewątpliwie taką sytuacją, diagnosta niekiedy zmuszony jest do przeprowadzenia badania w trybie zdalnym. Prezentowane narzędzie ma służyć ku temu pomocą. Należy jednak z całą mocą podkreślić, że procedura badania zdalnego powinna być realizowana wyłącznie wówczas, gdy bezpośredni kontakt nie jest możliwy a przeprowadzenia badania jest konieczne. Użytkownicy prezentowanego narzędzia muszą mieć ponadto świadomość, że zważywszy NA okoliczności w jakich ono powstało, nie było możliwe określenie jego rzeczywistych własności psychometrycznych i wnioskowanie w oparciu o uzyskane wyniki obciążone jest niemożliwym do precyzyjnego określenia błędem pomiaru. Uzyskane wyniki należy traktować jak wyniki oceny klinicznej. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl