Rozwiązywanie problemów z SWD

System Wsparcia Diagnosty został opracowany w taki sposób, aby można było z niego korzystać na dowolnym komputerze bądź urządzeniu mobilnym (smartfon, tablet) wyposażonym w przeglądarkę internetową. W trosce o stabilność działania oraz bezpieczeństwo danych producenci przeglądarek okresowo aktualizują swoje oprogramowanie. Również nasz pion IT na bieżąco aktualizuje oprogramowanie Systemu Wsparcia Diagnosty, aby zapewnić Państwu pełną jego funkcjonalność i stabilność.

Gdy System Wsparcia Diagnosty nie działa na Twoim komputerze przed wykonaniem telefonu do Pracowni wykonaj kilka działań:

1. Upewnij się, że korzystasz z aktualnej wersji przeglądarki internetowej.

2. Wyczyść ciasteczka i historię przeglądania. Ten krok rozwiązuje 90% problemów. 

Filmy instruktażowe jak to zrobić samodzielnie znajdziesz m.in. tutaj:

(Chrome) https://www.youtube.com/watch?v=kkjA20yaWXw

(Firefox) https://www.youtube.com/watch?v=xZsaruWrwmA

(Opera) https://www.youtube.com/watch?v=WZeZjvcymCk

3. Zaktualizuj oprogramowanie swojej przeglądarki

4. Uruchom ponownie komputer

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl