Rozwiązywanie problemów z SWD

System Wsparcia Diagnosty został opracowany w taki sposób, aby można było z niego korzystać na dowolnym komputerze bądź urządzeniu mobilnym (smartfon, tablet) wyposażonym w przeglądarkę internetową. W trosce o stabilność działania oraz bezpieczeństwo danych producenci przeglądarek okresowo aktualizują swoje oprogramowanie. Również nasz pion IT na bieżąco aktualizuje oprogramowanie Systemu Wsparcia Diagnosty, aby zapewnić Państwu pełną jego funkcjonalność i stabilność.

Gdy System Wsparcia Diagnosty nie działa na Twoim komputerze przed wykonaniem telefonu do Pracowni wykonaj kilka działań:

1. Upewnij się, że korzystasz z odpowiedniej przeglądarki internetowej:

Firefox - 62.0, Firefox - 47.0, Chrome - 69.0.3497.100, Chrome - 55.0.2883.75, Opera - 55.0.2994.61, MS Edge - 42.17134.1.0, 

2. Wyczyść ciasteczka i historię przeglądania. Ten krok rozwiązuje 90% problemów. 

Filmy instruktażowe jak to zrobić samodzielnie znajdziesz m.in. tutaj:

(Chrome) https://www.youtube.com/watch?v=kkjA20yaWXw

(Firefox) https://www.youtube.com/watch?v=xZsaruWrwmA

(Opera) https://www.youtube.com/watch?v=WZeZjvcymCk

3. Zaktualizuj oprogramowanie swojej przeglądarki

4. Uruchom ponownie komputer

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl