dr n. społ. Urszula Sajewicz-Radtke

Specjalista psychologii klinicznej, dyplomowany psycholog edukacji oraz ekspert z zakresu diagnozy psychologicznej i wspomagania rozwoju kompetencji poznawczych. Specjalizuje się zarówno w tworzeniu autorskich narzędzi badawczych, jak i ich praktycznym stosowaniu w obszarze diagnostyki psychologicznej. Od kilkunastu lat kieruje pracą zespołów badawczych zarówno w ramach projektów finansowanych ze środków unijnych, jak i realizując obowiązki dyrektora naukowego Pracowni Testów Psychologicznych i Pedagogicznych. Zarządza badaniami naukowymi oraz pracami rozwojowymi w dziedzinie nauk społecznych, humanistycznych oraz medycznych. Jest autorką publikacji naukowych z zakresu diagnostyki psychologicznej oraz psychologii po- znawczej, w tym kilkunastu narzędzi badawczych (m.in. Kwestionariusz Zainteresowań Zawodowych, Bateria Diagnozy Funkcji Poznawczych PU1, Test Uczenia Słuchowego). Jest pierwszym autorem polskiej adaptacji Skali Inteligencji Stanford-Binet 5 – testu stosowanego powszechnie do oceny poziomu i struktury inteligencji u dzieci, młodzieży i osób dorosłych. Od roku 2006 dzieli się̨ swoją wiedzą i doświadczeniem jako nauczyciel akademicki oraz trener poradnictwa psychologiczno-pedagogicznego. Stopień doktora uzyskała w roku 2012 na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego. Regularnie uczestniczy w krajowych i międzynarodowych konferencjach naukowych jako prelegent oraz prowadząca warsztaty. W roku 2010 nawiązała ścisłą współpracę z The International Institute for the Enhancement of Learning Potential w Izraelu, podejmując się̨ adaptacji Metody Instrumental Enrichment na grunt polski. Od roku 2013 jest pierwszym i jedynym w Polsce certyfikowanym trenerem Metody IE. Do chwili obecnej wypromowała blisko dziewięciuset mediatorów kognitywnych. Za swoje badania nad zaburzeniami uczenia się została nagrodzona Nagrodą Naukową Polskiego Towarzystwa Dysleksji, zaś za wkład w rozwój diagnozy psychologicznej oraz terapii kognitywnej Nagrodą Naukową Polskiego Towarzystwa Psychologii Klinicznej. Swoje bogate doświadczenie w zakresie diagnozy psychologicznej wykorzystuje jako superwizor zespołów diagnozujących. Prezes Polskiego Towarzystwa Psychologii Edukacji, Członkini Polskiego Towarzystwa Psychologii Klinicznej, European Association of Developmental Psychology oraz American Association on Intellectual and Developmental Disabilities.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl