
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Specjalista psychologii klinicznej, dyplomowany psycholog edukacji oraz ekspert z zakresu diagnozy psychologicznej i wspomagania rozwoju kompetencji poznawczych. Specjalizuje się zarówno w tworzeniu autorskich narzędzi badawczych, jak i ich praktycznym stosowaniu w obszarze diagnostyki psychologicznej. Od kilkunastu lat kieruje pracą zespołów badawczych zarówno w ramach projektów finansowanych ze środków unijnych, jak i realizując obowiązki dyrektora naukowego Pracowni Testów Psychologicznych i Pedagogicznych. Zarządza badaniami naukowymi oraz pracami rozwojowymi w dziedzinie nauk społecznych, humanistycznych oraz medycznych. Jest autorką publikacji naukowych z zakresu diagnostyki psychologicznej oraz psychologii po- znawczej, w tym kilkunastu narzędzi badawczych (m.in. Kwestionariusz Zainteresowań Zawodowych, Bateria Diagnozy Funkcji Poznawczych PU1, Test Uczenia Słuchowego). Jest pierwszym autorem polskiej adaptacji Skali Inteligencji Stanford-Binet 5 – testu stosowanego powszechnie do oceny poziomu i struktury inteligencji u dzieci, młodzieży i osób dorosłych. Od roku 2006 dzieli się̨ swoją wiedzą i doświadczeniem jako nauczyciel akademicki oraz trener poradnictwa psychologiczno-pedagogicznego. Stopień doktora uzyskała w roku 2012 na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego. Regularnie uczestniczy w krajowych i międzynarodowych konferencjach naukowych jako prelegent oraz prowadząca warsztaty. W roku 2010 nawiązała ścisłą współpracę z The International Institute for the Enhancement of Learning Potential w Izraelu, podejmując się̨ adaptacji Metody Instrumental Enrichment na grunt polski. Od roku 2013 jest pierwszym i jedynym w Polsce certyfikowanym trenerem Metody IE. Do chwili obecnej wypromowała blisko dziewięciuset mediatorów kognitywnych. Za swoje badania nad zaburzeniami uczenia się została nagrodzona Nagrodą Naukową Polskiego Towarzystwa Dysleksji. Swoje bogate doświadczenie w zakresie diagnozy psychologicznej wykorzystuje jako superwizor zespołów diagnozujących. Członkini European Association of Developmental Psychology oraz American Association on Intellectual and Developmental Disabilities.