
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Bateria metod diagnozy rozwoju psychomotorycznego dzieci pięcio- i sześcioletnich - WERSJA SKRÓCONA. BATERIA-5/6S
Opis
- autorzy: Marta Bogdanowicz, Dorota Kalka, Urszula Sajewicz-Radtke, Bartosz M. Radtke
- kategoria narzędzia: TPK
- sposób badania: badanie indywidualne
- diagnozowany obszar: diagnoza przesiewowa rozwoju psychomotorycznego
- grupa wiekowa: 5;00-6;11
- użytkownicy: psycholodzy, pedagodzy, logopedzi, nauczyciele terapeuci zatrudnieni w szkołach i przedszkolach
UWAGA PROSIMY O UWAŻNOŚĆ PRZY SKŁADANIU ZAMÓWIEŃ - TO JEST BATERIA SKRÓCONA - WERSJA "S" - "SKRÓCONA" A NIE "R" - "REWIZJA"
Bateria przeznaczona jest do wstępnej psychologiczno-pedagogicznej diagnozy przesiewowej rozwoju psychomotorycznego dzieci pięcio- i sześcioletnich, w tym oceny gotowości szkolnej. Narzędziem mogą posługiwać się psycholodzy, pedagodzy i nauczyciele terapeuci zatrudnieni w szkołach i przedszkolach. Narzędzie składa się z testów diagnozujących m.in.: funkcje wzrokowo-przestrzenne, funkcje słuchowo-językowe, orientację w przestrzeni, sprawność motoryki małej, sprawność motoryki dużej, rozwój umiejętności samoobsługowych, zdolność do kontroli emocji, rozwój społeczny, rozwój poznawczy.
Zestaw testowy zawiera wzorcowe arkusze do samodzielnego kserowania w nieograniczonej liczbie egzemplarzy (cena testu obejmuje licencję na nieograniczone kserowanie arkuszy na potrzeby placówki).